Metaverse Nasıl Kurulacak - Bitcoin Teknik Analiz , Bitcoin Kazan, Ethereum, Metaverse, NFT, Forex

SON YAZILAR

Reklam Alanı

Reklam Alanı

Post Top Ad

Reklam Alanı

15 Şubat 2022 Salı

Metaverse Nasıl Kurulacak

Metaverse Nasıl Kurulacak?

Metaverse’ün çalışması için sayısız yeni teknoloji, protokol, şirket, yenilik ve keşif gerekecek ve “Metaverse öncesi”, “Metaverse sonrası” gibi doğrudan var olmayacak. Bunun yerine, farklı ürünler, hizmetler ve yetenekler bütünleşip kaynaştıkça zaman içinde yavaş yavaş ortaya çıkacaktır, ancak yerine getirilmesi gereken birkaç temel unsuru düşünmek faydalı olacaktır.

Metaverse için şu anda var olmayan bir altyapı gerekiyor. Çünkü internet bu deneyime yakın bir şey için tasarlanmamıştı, dosyaları bir bilgisayardan diğerine paylaşmak için tasarlanmıştı.

Metaverse için video konferans ve video oyunların sunduğu olanaklardan daha fazlası ve yüksek düzeyde eş zamanlılığa sahip bir altyapı gereklidir. Çoğu görüntülü sohbet programı en fazla birkaç düzine kişinin karşılıklı görüşmesine imkan tanır. Yüzlerce kişiye ulaşan bir durum varsa, iki yönlü paylaşım yerine izleyicilere bir kaç kişinin canlı yayın görüntüsü ulaştırılır.

Metaverse'ün Gelişimine Hangi Şirketler Katkıda Bulunabilir?
1. Microsoft
Microsoft, Office 365 ve Linkedin aracılığıyla yüz milyonlarca birleşik kullanıcı kimliğine sahiptir. Dünyanın en büyük ikinci bulut satıcısıdır. Tüm sistemleri / platfromları / altyapıyı kapsayan kapsamlı bir işle ilgili yazılım ve hizmet paketine sahiptir. Bu amaçla Metaverse, Microsoft’ta PC’den mobil cihazlara geçiş sırasında bıraktığı işletim sistemi / donanım liderliğini geri alma fırsatı sunuyor.


2. Facebook
Facebook CEO’su Mark Zuckenberg, Metaverse’ü geliştirme ve sahip olma niyetini açıkça belli etmese de, ona olan takıntısı oldukça açık görünüyor. Facebook, daha büyük ve daha yetenekli bir sosyal grafik oluşturacağı ve hem yeni bir bilgi işlem platformunu hem de yeni bir katılım platformunu temsil edeceği için Metaverse’den diğer tüm şirketlerden daha fazla etkilenecektir.

3. Amazon
Amazon en açık şekilde, her zaman ürün satın aldığımız birincil yer olmak isteyecektir. Buna ek olarak, şirket halihazırda yüz milyonlarca kredi kartına sahip dünyanın en büyük bulut satıcısı, çok sayıda farklı tüketici için bir medya sağlayıcı, e-ticaret platformu ve bildirildiğine göre AR gözlükleri üzerinde çalışıyor.

4. Apple
Apple, bildiğiniz gibi modern çağın en büyük tüketici elektroniği rüreticilerinden ve en büyük oyun mağazalarından birinin sahibi. Ayrıca şirket, Metaverse’e yardımcı olacak AR cihazlarına ve IoT teknolojilerine büyük yatırımlar yapıyor. Bununla birlikte, herkesin tüm kullanıcı verilerine ve cihaz API’lerine erişebileceği açık bir platform oluşturmak, Apple’ın değerlerine ve iş stratejisine aykırıdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Reklam Alanı